
Μπλάκ άουτ στο Συνήγορο του Καταναλωτή με την αισχροκέρδεια
Σοκάρουν τα στοιχεία για τις καταγγελίες και τις αναφορές για τις παραβάσεις στην αγορά.
Όπως προκύπτει από στοιχεία το Συνηγόρου του Πολίτη το πρώτο πεντάμηνο του 2024 υποβλήθηκαν 43% περισσότερες αναφορές, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Οι εμπορικοί κλάδοι με τις περισσότερες αναφορές είναι ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών (36,2%), ο κλάδος των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών (19,6%) και ο κλάδος ενέργειας και ύδρευσης (17,1%).
Τη μεγαλύτερη αύξηση σε αναφορές το 2023 παρουσίασαν οι κλάδοι των καταναλωτικών αγαθών (92,8% -σχεδόν διπλασιασμός), των υπηρεσιών υγείας (80%), οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και ταχυδρομικές υπηρεσίες (79,6%) και οι υπηρεσίες εκπαίδευσης (53%).
Το πλέον ενδιαφέρον είναι ότι η Αρχή του Συνηγόρου του καταναλωτή με δυσκολία μπορεί να ανταποκριθεί λόγω της μεγάλης αύξησης των αναφορών σε συνδυασμό με την υποστελέχωση της.